Friday, December 17, 2010

yeehaa!!!!!ops alhamdulillah

alhamdulillah syukur kehadrat Illahi......aku berjaya mendapat kerja di JPM....x sia-sia aku training 12 hari sepanjang tempoh menjayakan program karnival iktiraf 2010. karnival tu berjaya. sepanjang tempoh tu macam-macam perkara jadi kat aku....ade pahit ade manis.......yang pahit tu aku x leh cite la kat sini.......hanye org terdekat ngan aku je tau....kejadian yang wat aku trauma gakla.....yang manis lak..aku dapat pengalaman yang berharga dalam hidup aku....dapat kenal kawan-kawan baru....dapat kenal adik2 baru......berjumpe dengan macam-macam perangai manusia.....the best moment in my life.....pengalaman yang akan ajar aku erti kehidupan....wow!!!!! skema ayat....hahaha.....pasni aku akan kerja elok2......kumpul harta hahahahaha........

                                                                  merenung masa depan

pasni x pasti ama ada aku kene duk kat HQ or duk kat lapangan(felda)...alah aku da x kisah...mane-mane pun aku ok...yang penting niat asal...aku nak mencari rezeki......nak berbakti pada bangsa, agama n negara.p tempat orang leh la aku blaja cara hidup tempat orang...leh jumpe orang....mane tau jumpe jodoh.....ahaks!!!! gatai......mane de la...aku main-main je.....aku nak kerja ngan tekun ...yang lain aku tolak tepi dulu....rilexla kan...aku kan muda g.....(mude ke?)......

teringat plak kat kenkawan tempat keje lame....best dapat kawan ngan dorang....sume perangai lebih kurang aku je....mase mule-mule dulu x la rapat .aku geng ngan kavita....dorang selalu x ajak aku p mane2....tapi bile da hit floor barula rapat....rindu kat dorang...huhuhu...farah, adlina, emie, izwan, maria, akmal, che din, nisa, rohana, en azri, en mat nor, mr sam, miss raini, mariani, zariah, ema dan semua la.....kenangan ngan korang aku x kan lupe.......nanti kite planning p bercuti x pun makan steamboat g nak????????

                                                                       we rocks!!!!!
pic atas tu mase kitaorang p bercuti kat A famosa resort. 2 hari satu malam...wat BBQ....pastu p karoake balik 3 pagi.....mr sam yang sangat sempoi....suara die best sangat.......kecik2 tp suara dashyat!!!!!

                                                       love u guys!!!!!! ni pas main bowling


keje kat VADS ni best....ko balik keje x yah fikir pasal keje...x kirela time keje tadi kene maki ke, kene marah ke ngan customer...ko x yah fikir lagi a..paling tidak kalau customer kurang ajar sangat...delete je session die.....hahaha...tapi agak tension mungkin disebabkan ko kejar KPI, shift hours, rules yang selalu tukar2. tapi overall keje situ mmg best...happening.......teringat lak...nak p toilet pun kene mintak permission....cam sekolah plak.......dulu aku x tau ape2 pasal internet ni...pas keje sini...macam-macam aku tau.....pasni wat troubleshooting sendiri la.....macam ne perjalanan nak dapatkan internet, talian telefon aku da tau da....bagus gak kan...ade info berguna yang aku tau......

No comments:

Post a Comment