Thursday, December 16, 2010

fokus!!!!

          " kecewa dalam mengejar impian atau hasrat hidup bukan bererti kekalahan yang 
TOTAL
x seharusnya   berputus asa dan lemah semangat..... malah perjalanan yang sempurna amat susah untuk diperolehi.....dan perjalanan seumpama ini harus ditempuhi demi untuk kejayaan yang lebih cemerlang....sabar sedaya mungkin kerana kemungkinan besar diri ini sedang diuji......"



huahua...ayat cam org kecewa......kecewa??? adela sikit...kecewa bile kite ikhlas tapi org pandang rendah keikhlasan kite tu.....kecewa bile diperkotak segikan....kecewa bile x dihargai...kecewa bile org berubah.....kecewa bile hancurkan hati org.....kecewa bile hancurkan hati sendiri......huhu......tapi sekarang...aku da bangkit...aku x nak ingat yang da lepas.......da berlalu biarkan berlalu...(cewah....ayat x leh blah)....ke aku yang fikir sangat?????? pasni fokus pada keje...keje...keje...keje...keje.....cari duit banyak2...balas jasa mak n abah n kak long.....kak long???? banyak jasa die kat aku......dari dulu sampaila skang........aku sangat-sangat menghormati kakak aku...she is my idol........sape2 yang sakitkan ati die..kene berdepan ngan aku dulu.....n abg ngah n adik2 aku dulu kot.......

                                              with my dearest sister (nampak x kenakalan aku)

banyak aku nak puji kakak aku ni....kekadang aku rase die lbhkan org lain dr diri die sendiri...serius aku x tipu......die banyak korban untuk kami sekeluarga...dan disebabkan tu aku sangat hormatkan die...kalu die marah die x bercakap...tu g sakit tau x....die akan diam je....watkan aku jadi serba salah...huhuhu...maybe tu care die kot.....die bace ke blog aku ni?????? janganla bce...malu i.....kak long aku ni tegas orgnye....aku lak banyak main2 + moody...+ sengal.....tapi antara die ngan aku...die baik g kot......aku nakal sikit.....aku leh share hal keje ngan die but personal....macam x je...kadang2 nak gak bercerita tapi takut...so aku banyak cite kat kawan2....aku rase die pun macam tu.......tapi kak long x berkire....dulu mase blaja tiap2 bulan aku paw die....time aku sakit dulu....sekali jumpe doktor rm400 lesap...seminggu 2 kali ..korang kirela bape banyak duit die habis untuk rawatan n kos perubatan aku???????huhu.....nak mintak kat abah n mak bukan x leh tapi kak long kate die support.....huhu.......tu lum masuk die dok blanje aku g........jalan2 g..........so skang ni aku nak keje kuat...nak balas jasa2 mereka ni.......pasni aku cite pasal family aku lak k.....


No comments:

Post a Comment