Sunday, December 19, 2010

benda wajib

ape benda wajib yang kene sentiasa ada ngan korang????....bagi aku....3 benda ni penting....x da salah satu rase x best plak.....tapi cermin mata ni kurang sikit kot...coz aku pakai contact lens....hehehe....


                                                     handset, jam tangan and cermin mata


mana aku pergi aku akan bawak ketiga-tiga barang ni....hendset untuk aku wat call or SMS...tambah2 kalau nak call time tengah sesat jalan...coz aku selalu sesat....huhuhu.....handset gak untuk aku tepon family, kengkawan and urusan kerja aku.....kalau gayut tu....x kot... coz aku nak gayut ngan sape???????kuikui...jam tangan plak...kena pakai coz nak tgk masa....eventhough dekat handset ade jam tapi x leh nak guna pakai sangat coz jam dekat handset aku set sejam awal...kenapa aku set sejam awal????? dulu aku keje shift...kena bangun awal.....so aku sengaja set awal supaya aku leh bgn awal...aku kene sampai sejam awal kat tempat keje sebelum shift aku start......pasal cermin mata lak....aku ni rabun jauh...power aku 475. kuatkan???? kalau x da cermin mata or contact lens macam ne aku nak tgk kan??? mau meraba-raba lak ..skang ni aku x berapa suke pakai cermin mata....aku lebih selesa pakai lens....senang...tambah-tambah masa drive......tapi kebersihan kene jage lebih la..kalau x....kene infections.

                                                    NONI-BYS- abah paksa aku makan

ni plak supplement wajib yang aku kena makan sekarang...abah n mak paksa makan....bagus untuk kesihatan. mungkin jugala..aku rase bertambah sihat sekarang..alhamdulillah...berkat doa n usaha.....NONI ni rasa die masam-masam sikit. titis bawah lidah...tapi jgn lak minum minuman mengandungi cafein dalam tempoh 2 jam. NONI ni bagus untuk merawat sakit kanser, strok, kencing manis, artritis, insomnia, buah pinggang, immune system..pendek kate macam-macam la.....biar rase x sedap tapi baik........try jela...mane yang elok aku try tapi jangan suruh aku minum gel gamat. memang tak diterima tekak....ape pun selagi kite leh cube.....kite cubala......usaha tu kene ade...doa penyudahnya....selebihnya serah pada yang ESA......mane ade ubat yang betul2 sedap kan?????. selain tu aku minum susu colustrum green tea

No comments:

Post a Comment