Monday, December 20, 2010

sekali lagi

sekali lagi kecewa.....peluang terakhir lepas macam tu je....x sempat......banyak keja....hujan.....jadual pack...alasan or mmg tu sebabnye??????? melankolia mlm2....sedih...kecewa.....tu la perasaan aku...mase on the way amik adik aku tadi tibe2 kuar lak lagu bila cinta-GINO....sebak plak tibe2....sensitif hati aku ni rupenye....luar je nampak ganas...dalam hati ada taman.....so sejak saat and ketika tu la....aku da mule faham......ada sebab nape aku dapat keja tempat lain......ade sebab nape semua ni berlaku.....huhuhu....

pasni aku kene kuat......x mau fikir bende2 macam ni g....enough is enough.....teringat skrip dalam cite indonesia..tajuk x ingat...

"kau boleh tidak percayakan orang tetapi tidak percayakan orang yang menyayangii dirimu dengan tulus....itu berbeda dan merupakan satu pengkhianatan  yang amat menyakitkan"


moga aku tabah hadapi ujian Allah.....optimis dalam tindak tandukku...

1 comment: