Thursday, December 16, 2010

kawan misteri

aku wat post ni atas permintaan...(ikutkan x nak wat)...hahahaha...kantoi suda......aku ade sorang kawan ni.....name die phat....aku knal die zaman aku mase tagged kot...dulu tau...skang x lagi....pastu kiteorg YM.....phat ni kekadang aku rase cam senget...penah dulu die kate die ni cupid.....tup3x pastu die ngaji quran...esoknye die wat2 x knal aku....tapi aku layankan aje....da dekat 3 tahun kot aku knal dei tapi x pnah jumpe......misteri kan..leh jadi kawan kamceng tp x pnah jumpe??????..aku ingat aku pnah sound die pasal die toreh2 tangan die sebab clash ngan awek die....(cacamerba toi budak ni).....kecewa sungguh die rase time tu.....x tau la pasal apa..............

phat ni ok....kalu ade prob leh cite...tapi die nye style x kan ikut melankolia kite...die akan gune care opposite...sebab kalu die ikut care sedih kite...kite lg sedih...die akan wat lawak senget die.....tapi ape pun..phat thanks sebab jd kawan aku....jumpe??? tgkla....kalu jumpe pun aku bawak satu bas pengiring....

                                                             ni la phat(aku amik dr FB  die

No comments:

Post a Comment