Tuesday, May 10, 2011

cuba jadi yang terbaik



aku cuba jadi yang terbaek......terbaek pada diri aku sendiri ..terbaek pada orang yang aku sayang......tapi aku gagal.....gagal mungkin sebab perangai aku sendiri...gagal sebab ..aku x kenal diri aku lagi....almost give up....tp aku kene bangkit.....orang akan cuba jatuhkan kita..cuma berpandukan pada keyakinan dan semangat kite sendiri....susah nak puaskan hati orang lain.....dan tak mungkin dapat puaskan hati orang lain......sekuat mana pun aku cuba......aku mungkin x akan jadi terbaek tapi sekurang-kurangnya aku cuba.......sedih???? memang sedih...Allah je yang tau.....tapi aku kena kuat.....yess!!!! aku boleh...amin...

aku da cuba nak jernihkan keadaan...at least aku cuba kan??? bile da terangkan ..memang nampak salah pada aku..tu la mulut ni laju je nak bercakap...x sempat nak fikir ...kuar macam bertih jagung...tanpa sedar melukakan hati org.....MAAF..pasni akan ubah.......

pantang aku bile aku x buat hal kat orang tapi org wat hal kat aku..jage diri sendiri da la...nak sibuk hal org wat pe???? aku diam x semestinya aku takut...aku diam x semestinya aku setuju ngan ape orang tersebut cakap....diam aku diam simpan...jangan sampai meletup da la....patutnya bantu membantula...bukan nak menjatuhkan n melaga2kan....x paham ngan manusia macam ni......ko tolong aku esok lusa aku tolong kau plak...ape bendela.....aku pegang cakap mak aku....ORANG X USIK KITE...KITE JANGAN NAK USIK ORG.....so sekali g ko usik aku....aku akan face to face ngan ko....bukan nak cari gaduh tapi nak berbincang...ape la masalah ko sebenarnye???? aku hidup bukan nak cari musuh der.....fikir2kan dan renung2kan....

No comments:

Post a Comment