Tuesday, March 8, 2011

poie nogori....

today i went to negeri sembilan......nak cari rumah kaedahnye....dan finally aku dapat...aku sewa bilik ngan seorang kakitangan pejabat PPD Jempol...cukupla sekadar aku dapat tido ngan selesa...ecece...baik sungguh jawapan aku kan????? hahaha......rumah tu  da cukup sifat..ade semua kecuali sofa...okla tu kan??? dekat plak ngan opis aku....i like!!!. 

jadi excited plak coz aku da siap beli tikar getah..warna coklat..bagus toi...kete warna coklat...bilik coklat...memang warna coklat ngn aku x leh dipisahkan.....aku p ngan FARAH tadi...terima kasihle coz sudi teman aku...pasni jarangla aku jumpe ngkorang...lepas ni bermulala fasa aku duduk sorang2 di bumi asing negeri sembilan.....harapan aku segala urusan dipermudahkan..kesihatan terjamin..x nak sakit-sakit..da 6 bulan aku x jumpe doctor...da 6 bulan aku xtau status sakit aku...biarla...malas nak fikir.

aku dapat contact ngan DIA balik....dia janji nak tolong aku dapatkan rumah dinegeri sembilan. die minta aku contact kawan die. tapi alhamdulillah sebelum sempat aku nyusahkan kawan die, aku da berjaya dapat rumah.....hati ni masih ingat die g....huhuhu...please hilangkan die dari ingatan aku......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!....




No comments:

Post a Comment