Sunday, March 6, 2011

mission accomplished

   sebulan ni aku rase tahap ke'busy'an aku di tahap max....banyak koje ...tapi best...keje yang mencabar...fixzikal n mental...sampai mental gakla aku jadinya..mase aku taip cite ni..air hidung aku x habis-habis ngalir....selsema le pulok. jenuh la..kalau aku selsema..susah weh nak baik...i don't like selsema...aku baru sampai dari pahang malam semalam...sesampai je dari pahang aku join kakak aku p karoake..sempat le nyanyi 4 lagu pastu aku blah cari makanan pasal aku da lapo tahap max. mase kat RnR genting sempah aku x makan ...time tu lepak@rehat jap ngan kawan-kawan satu opis. aku sorang je pompuan. .mula-mula kak ros ade tumpang kete aku. sampai kat genting sempah tu , suami dia datang...dorang terus balik. segan lak nak lpak lelama ngan dorang aku pun mintak diri balik awal even bos ajak p minum sekali lagi....azan zuhur da masuk....aku x mandi g rupenye...patutla pening pala n selsema...kuikui...aku nak mandi n solat dulu...pasni sambung balik.....

sambung balik..pengalaman kat KERDAU...best !!!! awesome...banyak yang aku handle sendiri n for the first time of my life aku jadi MC merangkap DJ....kolaborasi aku n REDZA menjadi....x sangka....hahahah...terketar-ketar jugakla mula2 tu...pastu lepas tamu VIP beredar....LAYAN!!!!!. kat KERDAU lain...mase kat tenang banyak bende aku x tau...tapi kat pahang ni aku banyak manage sendiri.....hehehe....dapat satu team ngan kawan-kawan yang best.....alhamdulillah..masing-masing bagi kerjasama. thanks kepada HJ HAZMAN yang banyak bimbing, MOkde yang x knal erti penat...i salute u....KAK SU yang jadi peneman...REDZA yang sentiasa disamping aku, ATIF yang suke ngarut kat aku tapi keje mantop....SHARIL yang dedikasi...SANI yang suke senyum...ISMA dan ERMAN yang baik hati....AZRUL yang kelakar...NASHRUL yang macho....HAFIZI yang slumber...EN WAN WI yang aku x berapa nak faham slang die dan SYED MUQADDAM yang sabar....(minta ALLAh selamatkan nyawa anak dalam kandungan isteri SYED). u guys the best!!!!  aku x ade gambar nak upload coz aku x bawak kamera...nantila da ade pic dari sape2 t aku songlapla letak kat blog aku ni.


                                                     ~wimot masa cantik~

kat KERDAU ni gak kete aku wat hal:
a) spark plug kene ganti baru coz asyik tersengguk-sengguk
b) bumper wimot menggelebeh sebab member aku terlanggar bukit...nasib baik repair kene RM10 je
c) kete aku calar kekal.....oh TIDAK!!!!!!
d) kotor tahap max...da macam reban da dalamnye....pasni aku kene p hantar cuci..sah mamat kedai carwash   tu geleng pale tgk kete aku yang "BERSIH" tu.... GOOD LUCKla bang nak cuci kete tu......

hati bunga-bunga sebabnye rahsia....tapi aku tahu x kan ke mane sebab banyak yang perlu difikirkan sebelum nak teruskan....jadi skang..kite layankan aje...hek eh!!!!, yang penting skang aku kene siap kemas coz aku akan pindah ke negeri sembilan. ade mase lagi 2 hari sebelum aku pindah...nak cari rumah....nak cari rumah...nak cari rumah.......ade ke rumah ni.......ooo mak jenuh!!!!!!!


p/s: kangen deras3x..hikhik

No comments:

Post a Comment