Monday, July 18, 2011

takut!!!

aku baru balik dari johor...melawat pakcik sedara aku yang sakit kanseer perut....even da opearate untuk buang kanser   perut tersebut masih tak mencukupi.....sekarang die da berada dalam stage 4....Ya Allah betapa sakitnya...aku macam dapat memahami apa yang dia rasakan...samapai aku tertanya2 andai kata satu hari nanti aku akan mengalaami keadaan seperti ayah uda aku tu.....

dan aku tau da dekat 8 bulan aku tak jumpe doktor aku....aku tak tau keadaan aku macam mane??? tapi aku rase aku da makin sihat...aku tak alami keadaan macam dulu lagi...aku rase bertambah segar. more healthy...aku da leh wat kuat macam dulu even mak still larang lagi...kak long cakap aku stage 1...what!!!!!! get real????????? ade stage ke sakit mcm aku ni??????eventhough doktor x dapat nak sahkan sakit aku ni....yela kejap ok kejap x...payah toi kalau sakit yang main tarik2 tali ni.....tapi mmg sakit ni susah nak detect...nampak gayanye aku kene habis baca buku LUPUS by shannon moore. tapi aku rase aku da sihat.....Ya Allah, kuatkanlah aku..tabahkan hati ku..tenangkan jiwaku.....tak mau mak n abah risau......

2 comments:

  1. mai, gud to know n see u survived and getting better :) hey, lawatlah belog aku pulak... faepunya.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. thanks dear... i'm getting better..its hard to survive but i'm gonna make it

    ReplyDelete